Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Interview with Erin O' Connor

"Η Erin O'Connor είναι από τα καλύτερα μοντέλα του κόσμου", έχει σχολιάσει για την 33χρονη Βρετανίδα ο Karl Lagerfeld. Επίσης, θα πρόσθετα, είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα και ασυνήθιστα μοντέλα της βιομηχανίας της μόδας. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην εξωτερική της εμφάνιση (το ανδρόγυνο στυλ της και το ύψος της που αγγίζει το 1.83μ!) αλλά και στο χαρακτήρα της. Συναντηθήκαμε στο Μιλάνο, στο λαμπερό πάρτι "Fashionation" της Swarovski, στο Palazzo Reale. Λόγω του ασυνήθιστου χαρακτήρα της -ευτυχώς για εμένα- προθυμοποιήθηκε ενώ την έβγαζα μία φωτογραφία (δίπλα σε πολλούς φωτογράφους) να φωτογραφηθεί μαζί μου. Και στη συνέχεια, δέχτηκε να μιλήσουμε, παρότι αυτή η συνέντευξη ήταν εκτός του προκαθορισμένου της προγράμματος. Εξάλλου, κι εκείνη για να διασκεδάσει ήρθε στο πάρτι. Αλλά είπαμε, είναι ασυνήθιστη. 



Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό όποτε έρχεσαι στο Μιλάνο;
Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι είναι η πίτσα! Από την πρώτη φορά που ήρθα εδώ, κι ενώ βρισκόμουν στο αεροπλάνο και ήξερα ότι η πόλη αυτή έχει εξαιρετικά μουσεία και αξιοθέατα να δω, εγώ ήθελα να δοκιμάσω την λαχταριστή πίτσα της!
Θα περίμενε κανείς διαφορετική απάντηση από ένα μοντέλο. 
Πάντα μου άρεσε το φαγητό και γενικά, πιστεύω ότι δεν πρέπει να στερούμαστε τίποτα στη ζωή μας. Φυσικά, πρόσεχα και προσέχω το σώμα μου εδώ και 15 χρόνια, καθώς αθλούμαι, αλλά δεν έχω εμμονή με αυτό. Θέλω να μπορώ να απολαμβάνω αυτό που μου αρέσει. Ναι, θέλω να φάω μία λαχταριστή πίτσα και θα το κάνω! Πέρα από την πίτσα, πάντως, να σημειώσω ότι στο Μιλάνο ήταν η πρώτη φορά που ανέβηκα στην πασαρέλα και γι’ αυτό θα έχει πάντα μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.  

Το Σεπτέμβριο του 2010 λανσάρατε μαζί με την στυλίστρια Kate Halfpenny τη σειρά T-shirts "She Died of Beauty". Αποφάσισες να ασχοληθείς επαγγελματικά και με το σχέδιο μόδας;
Σοβαρά, τα έχεις δει; Πόσο χαίρομαι! Αυτή η ιδέα, να δημιουργήσουμε t-shirts με μότο «she died of beauty» ή «she died of love» ή «she died of perfection» έγινε για να σατιρίσουμε ίσως λίγο τη μόδα, την οποία υπεραγαπάμε. Είναι μεταφορικές εκφράσεις. Δεν υπάρχει τελειότητα, καθένας από εμάς είναι μοναδικός και βιώνει αλλιώς την αγάπη και τον έρωτα. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι σχεδιάστρια μόδας. Σέβομαι πάρα πολύ αυτούς που το κάνουν γιατί επί τόσα χρόνια τους βλέπω και συνεργάζομαι μαζί τους. Τώρα σχεδιάζουμε άλλη μία σειρά. Ήθελα απλώς να πω κάτι που να έχει μία ουσία, γιατί όλοι λίγο ή πολύ αναζητούν την τελειότητα και τον έρωτα. Όμως και τα δύο είναι υποκειμενικά. Προσωπικά, πιστεύω πολύ στη μοναδικότητα και την διαφορετικότητα. 
Εκτός από το μόντελινγκ και αυτή τη σειρά, έχεις πολλές ακόμη αρμοδιότητες και ασχολίες.
Συνεργάζομαι επί σειρά ετών με το Victoria & Albert Museum, στο Λονδίνο, όπου ζω, ως επιμελήτρια. Επίσης, είμαι αντιπρόεδρος του British Fashion Council και γράφω στο περιοδικό The Daily Rubbish του London Fashion Week. Μου αρέσει που μου επιτρέπουν να γράφω κάποια κείμενα και να εκφράζομαι μέσω της γραφής. Η μόδα, όμως, είναι πάντα πρώτη στη ζωή μου. Δεν κουράζομαι ποτέ όταν πρόκειται για αυτή. Και σήμερα, που ερχόμουν εδώ, ξύπνησα πολύ φρέσκια και χαρούμενη. Η μόδα είναι το πάθος μου. 
Κάνεις σχέδια για το μέλλον; 
Πάντα έκανα σχέδια. Και όταν ήμουν 20 ετών και τώρα που είμαι στα 30s μου. Υποστηρίζω την άποψη που λέει: "Ζήσε το μέλλον σου αν μπορείς". Θέλω να πραγματοποιήσω αυτά που έχω στην καρδιά μου. Η μόδα είναι και θα είναι βασικός μου στόχος.  

                                            Swarovski Milan Fashion Event 2011  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments