Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

When I met Karolina Kurkova



Η συνάντησή μου με Karolina Kurkova ήταν εντελώς τυχαία. Η συνέντευξη μαζί της, εντελώς απροσδόκητη. Βρεθήκαμε και οι δύο στο VIP πάρτι που παρέθεσε η Chopard για τα δέκα χρόνια του Trophee Chopard, το Σάββατο 14 Μαΐου, στο Hotel Martinez. Φορούσε αυτό το μαύρο φόρεμα Chanel, κοσμήματα Chopard και συνοδευόταν από τον διακριτικό σύζυγό της, Archie Drury. Δεν κατάλαβα πως βρεθήκαμε να μιλάμε και πώς ο σύζυγός της, της είπε: "Έλα, πρέπει να φύγουμε, αλλά πρώτα θα δώσεις μία συνέντευξη στην κοπέλα". Τον κοίταξα με τεράστια απορία. "Δεν θέλεις;", μου είπε. Απλώς έγνεψα καταφατικά (έχασα τα λόγια μου) και προσπάθησα να ρωτήσω τα πέντε πιο βασικά πράγματα που θα ήθελα να ξέρω για εκείνη. Ελπίζω κι εσείς.


Ποια είναι η πιο σημαντική εμπειρία σου από το χώρο του μόντελινγκ και της μόδας; Υπήρξε κάποιο γεγονός που σε στιγμάτισε;
Το πιο σημαντικό για μένα είναι ότι ο χώρος της μόδας με έμαθε να εκτιμώ τον εαυτό μου. Πάντα πίστευα ότι έχω τεράστια δόντια και πάρα πολύ μακριά πόδια. Δεν φορούσα ποτέ μου φούστες, μόνο παντελόνια. Ντρεπόμουν για το σώμα μου. Στο μόντελινγκ έμαθα ότι η τελειότητα δεν χρειάζεται. Δεν μπορώ να πω ότι τώρα ξεχυλίζω από αυτοπεποίθηση, αλλά σίγουρα είμαι περήφανη για αυτό που είμαι και έμαθα να εκτιμώ το σώμα μου και αυτό που είμαι.
Ποιοι είναι αγαπημένοι σου σχεδιαστές μόδας; Ή μήπως είναι όλοι φίλοι;
Είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω. Υπάρχουν εξαιρετικοί σχεδιαστές και καθένας είναι διαφορετικός. Έχω όμως μία αδυναμία στον Karl Lagerfeld. Είναι τόσο ταλαντούχος και πολυμήχανος και σχεδιάζει τα πάντα στο χέρι, με τη βελόνα. Δεν χρησιμοποιεί μηχανές. Κάθε ρούχο του είναι ένα έργο τέχνης. Όμως δεν είναι ο μόνος που μου αρέσει.
Το γεγονός ότι έγινες μητέρα άλλαξε τη ζωή σου και τον τρόπο που αντιμετωπίζεις πλέον την καριέρα σου;
Η οικογένεια έπαιζε πάντα έναν πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Θέλω να κάνω τα πάντα και να είμαι τέλεια σε ό, τι κάνω. Θέλω να είμαι μία πολύ καλή μητέρα για τον γιο μου. Μου αρέσει η δουλειά μου, θέλω να δουλεύω, αλλά και να περνώ ποιοτικό χρόνο μαζί του. Θέλω να είμαι εκεί. Δεν θέλω να λείπω από τον γιο μου.
Έχεις σκεφτεί καθόλου με τι θα ήθελες να ασχοληθείς όταν τελειώσει η πορεία σου στο μόντελινγκ;
Δεν το έχω σκεφτεί καθόλου. Δεν θέλω να κάνω σχέδια, ούτε να προγραμματίζω τίποτα. Όλα στη ζωή μου έρχονται όπως έπρεπε να έρθουν. Πιστεύω πολύ στο πεπρωμένο και πιστεύω πως ό, τι είναι γραφτό για μένα, αυτό θα γίνει.
Θα δοκίμαζες να σχεδιάσεις τη δική σου σειρά ρούχων;
Και βέβαια! Είναι κάτι που θα έκανα με μεγάλη χαρά. Μετά από τόσα χρόνια στο χώρο του μόντελινγκ, έχω μάθει τα πάντα. Μπορώ να το κάνω, μπορώ να πειραματιστώ. Ναι, θα το έκανα!
Πότε θα έρθεις ξανά στην Ελλάδα;
Τη λατρεύω την Ελλάδα! Πραγματικά τη λατρεύω! Θέλω πάρα πολύ να έρθω ξανά. Απλά έχουμε αρκετές προτάσεις και το σκεφτόμαστε πού να πάμε γιατί θέλουμε να περνάμε αρκετά ιδιωτικά το χρόνο μας με το παιδί. Σίγουρα όμως θα έρθω ξανά!
Δείτε το αναλυτικό θέμα, όπως δημοσιεύθηκε στο www.stylista.gr 

4 σχόλια:

  1. einai apo ta kalutera modela.k m pl idiatera xarakthristika proswpou.alla dn einai tyxaia toso megalo onoma :))) prepei n htan uperoxo p t sunanthses!toso tuxerhhhhh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πιο ωραία πράγματα συμβαίνουν πάντα τυχαία! το σημαντικό είναι να αρπάζεις την ευκαιρία!ήταν πολύ καλή κ αμέσως δέχτηκε να μου απαντήσει, ενώ ήταν πολύ ακατάλληλη στιγμή, σε πάρτι, κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. How on earth had i missed this section of your blog? koimamai orthia pou lene!
    read them all just now,how interesting,you are so lucky to have a job that you love.
    Great pics by the way.
    xxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. this one is my favorite interview because it happened suddenly! that's what I love about my job! it's full of surprises!!!

      Διαγραφή

Write me your comments