Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

My Week in Mottos & Photos

"Σε όλη μου τη ζωή, ήθελα να φροντίζω την οικογένειά μου και να είμαι ένα άτομο στο οποίο οι άλλοι να μπορούν να βασιστούν. Έτσι αισθάνομαι για τον εαυτό μου. Αν κάνω λάθη; Φυσικά. Η ζωή έχει προκλήσεις. Ως πατέρας, ως άντρας, στη δουλειά μου, περνώ και δύσκολες στιγμές. Θέλω να τις αντιμετωπίζω, να παίρνω την ευθύνη, να κάνω το σωστό και να συνεχίζω. Αν με κρίνουν άδικα ή όχι δεν με απασχολεί. Αισθάνομαι τυχερός. Θυμάμαι ότι ως παιδί, ονειρευόμουν μία περιπετειώδη ζωή και την απέκτησα". (Τομ Κρουζ, Ιούνιος 2012)

Τομ Κρουζ / Tom Cruise
"My whole life, I’ve wanted to take care of my family and be the person people can depend on. I feel that about myself. Do I make mistakes? Yeah. I don’t care who you are, life has challenges. Whether it’s as a father, as a man, in my work, you go through things. I want to look at those things for what they really are, take responsibility, make it right and move on. How harshly I’m judged or not judged, I don’t think about stuff like that. I feel lucky. I remember as a kid I wanted an adventurous life, and I’ve gotten it". (Tom Cruise, June 2012)
Όταν διάβασα τη συνέντευξη του Τομ Κρουζ στο τεύχος Ιουνίου του αμερικανικού Playboy, εκτός από τη συνειδητοποίηση ότι σε λιγότερο από ένα μήνα θα είναι 50 χρονών -κι ας μην τον έχει αγγίξει ο χρόνος, το λέω και το ξαναλέω- ταυτίστηκα (αμέ!) με την αντιμετώπισή του απέναντι στη ζωή, στην περιπέτεια και την κριτική και χάρηκα γιατί έδειξε πως δεν κουβαλάει ως ενήλικο βάρος τα παιδικά απωθημένα που ενδεχομένως θα άφηνε σε οποιοδήποτε παιδί η εγκατάλειψη από τον πατέρα. Επίσης, αρνήθηκε να σχολιάσει την ερώτηση του δημοσιογράφου σχετικά με τη Σαϊεντολογία, λέγοντας πως όταν δεν μιλάει, λένε ότι αποφεύγει και όταν μιλάει, ότι προσηλυτίζει, οπότε -κατέληξε- ότι δεν θα μιλάει καθόλου για προσωπικά ζητήματα όταν στόχος είναι η προώθηση μίας ταινίας. Ευχαριστημένοι; 

Λισαβόνα, Πορτογαλία/ Portugal

Λίγο παρακάτω μιλούσε για τα ταξίδια. (Και πάνω που σκεφτόμουν πόσα πράγματα ξεκινούν και τελειώνουν με ένα ταξίδι. Ποικίλες αναμνήσεις, ενδιαφέρουσες γνωριμίες, δώρα και ενθύμια που σκορπίζονται στα συρτάρια και τα ράφια, εικόνες στο κινητο και στη φωτογραφική μηχανή και στο μυαλό, ατέλειωτο περπάτημα στους δρόμους και τα σοκάκια, διαφορετικός ύπνος τα βράδια, μοναδικές ώρες σε μια άλλη χώρα). Αν και σε αυτό το κομμάτι δεν μπόρεσα να ταυτιστώ με τον Τομ -αναφερόταν σε ταξίδια στην Ινδία, την Αυστραλία και την Κορέα, κι εγώ προς το παρόν γνωρίζω δειλά μόνο την Ευρώπη- θυμήθηκα πως το όνειρό μου ήταν (και αν μου το θυμίζω συχνά, θα παραμείνει) να κάνω τα ευρώ μου (ή τις δραχμές μου;) ταξίδια. Δεν υπάρχει πιο ικανοποιητική εξαργύρωση χρημάτων. 



Πράσινο στην πόλη; / Green in the city?  
Η ωραιότερη εικόνα που είδα αυτές τις μέρες / The most beautiful picture I' ve seen for a while
Μια πραγματική ιστορία αγάπης δεν τελειώνει ποτέ (;)
Fashion Quote of the week (or the century)
Ο κόσμος του Τιμ Μπάρτον / Tim Burtons' World: Πόσο μου αρέσει όταν μπορώ να διακρίνω ποιος κρύβεται πίσω από κάτι, όταν έχει αφήσει πια ξεκάθαρα το στίγμα του σε ένα χώρο, όπως ακριβώς ο Τιμ στο σινεμά. Όχι, αλήθεια, θα τον ήθελα για φίλο μου. 
H Χιονάτη & ο Κυνηγός / Snow White & the Huntsman. Από τότε που είδα την Kristen Stewart στη Χιονάτη και πιο πριν, στις Κάννες, στο On the Road, πραγματικά επιβεβαιώθηκα ότι το κορίτσι του Λυκόφωτος έχει μεγάλο δρόμο να διανύσει στην βιομηχανία του Χόλιγουντ. Μακάρι, όμως, να μην χάσει το δρόμο αυτό. Κατά τα άλλα, εγώ ενθουσιάστηκα με τον Κυνηγό, Chris Hemsworth. Πώς αλλιώς; 
Και από το χιόνι, στο καλοκαίρι! Welcome, summer! 

Τα υπόλοιπα μιλούν από μόνα τους:

2 σχόλια:

  1. Ταυτίζομαι με τους έτσι κι αλλιώς αγαπημένους Tom Cruise, Coco Chanel, Margaret Atwood!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες (και οι προσωπικές)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Write me your comments