Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Θέατρο 1: Cabaret

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος επιστρέφει με ένα καινούργιο μεγάλο στοίχημα. Μεγάλο, γιατί το θεατρικό έργο έχει βραβευτεί με 8 βραβεία Tony ενώ η κινηματογραφική ταινία με πρωταγωνίστρια τη Λάιζα Μινέλι ως Σάλι Μπόουλς έχει αποσπάσει 8 Όσκαρ. Στο ελληνικό κοινό το μιούζικαλ έχουν παρουσιάσει η Μάρθα Καραγιάννη, η Αλίκη Βουγιουκλάκη αλλά και η Εβελίνα Παπούλια. 
«Το Καμπαρέ ονειρευόμουν να το ανεβάσω πάνω από 10 χρόνια. Σχεδόν δεν φανταζόμουν ότι θα ερχόταν η στιγμή να γίνει. Δεν έχω άγχος να συγκριθώ με όσους το έχουν ανεβάσει. Το στυλ μου είναι διαφορετικό. Η δική μου παράσταση δεν μπορεί να συγκριθεί με της Αλίκης που είχε την αισθητική της εποχής που την έκανε» τονίζει ο Κωνσταντίνος Ρήγος. «Το κοινό των ηρώων αυτών είναι ότι αντιμετωπίζουν ένα υπαρξιακό δράμα σε μια εποχή που διαλύονται τα πάντα. Είναι επίκαιρο, παρότι μιλάμε για μια εποχή αθωότητας, ενώ τώρα υπάρχει πλήρης συνείδηση του τι συμβαίνει γιατί υπάρχει μνήμη και παραδείγματα στην ιστορία». Στον ρόλο του Κομπέρ ο Δημήτρης Λιγνάδης. «Ο Κομπέρ είναι μια φωτεινή και ταυτόχρονα σκοτεινή προσωπικότητα. Αυτό είναι το Καμπαρέ. Είναι κάτι που για δύο ώρες το ευχαριστιέται ο πελάτης και τις άλλες 22 το κουβαλάμε στο σπίτι μας. Είναι η εμμονή, η εξάρτηση από την τέχνη. Είναι ένας ευχάριστος τύπος που κάνει αστεία, σόου, φαιδρά και ιλαρά πράγματα και παράλληλα είναι περσόνα σκοτεινή. Δεν είναι κόντρα ρόλος. Έτσι είναι όλη μου η ζωή» παραδέχεται. 
"Η πιο ευτυχισμένη στιγμή είναι ότι συνεργάζομαι με την Τάνια Τσανακλίδου με την οποία είμαστε συμμαθητές από το πρώτο έτος της σχολής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης. Δεν είχαμε συναντηθεί ποτέ επαγγελματικά. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να κλάψω» λέει ο Μιχάλης Μητρούσης. "Ακόμη και στην πρόβα έχω αγωνία. Μπορεί να είναι η τελευταία παράσταση κι εγώ να πω ‘δεν ήμουν καλός σήμερα’. Έχω μια διαγωγή που δυστυχώς λείπει από τη θεατρική πραγματικότητα, αλλά υπάρχει εδώ. Έχουν αγωγή αυτά τα παιδιά, όχι έπαρση».

Η Τάνια Τσανακλίδου παραδέχτηκε τους λόγους που, αν και είχε αποσυρθεί τα τελευταία χρόνια από τα καλλιτεχνικά δρώμενα, αποφάσισε να επιστρέψει. «Το έργο έχει αντιστοιχίες με τον εφιάλτη που έχουμε σήμερα. Ο ρόλος με ‘γρατζούνισε’ και με διέγειρε να τον προσεγγίσω. Στο διάστημα που μεσολάβησε, έκλεινα το τηλέφωνο στο πρώτο λεπτό χωρίς να ακούσω τις προτάσεις». Η Φρόιλαϊν Σνάιντερ που υποδύεται "ακυρώνει τον εαυτό της, εξαιρεί τον εαυτό της από τη χαρά λόγω φόβου. Εγώ δεν είμαι άνθρωπος που υποκύπτει στους φόβους αν και τελευταία αυτά που ζούμε με τρομάζουν. Η ανοχή μας με τρομάζει. Ο συμβιβασμός με όσο το δυνατόν λιγότερα για τον εαυτό μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε. Ο υποβιβασμός της ποιότητας ζωής, των σχέσεών μας, ο φόβος να πάρουμε ένα ρίσκο»
Τον ρόλο της Σάλι Μπόουλς ενσαρκώνει η Μαρία Ναυπλιώτου, στην τρίτη της συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Ρήγο μετά τη Bossa Nova και τον Τιτανικό. «Γνωριζόμαστε από πολύ μικροί, από τότε που ήμασταν και οι δύο χορευτές. Τον πιστεύω πάρα πολύ, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία μέσα μου όταν πρόκειται να συνεργαστώ μαζί του. Κάθε ρόλο που έχω παίξει τον έχουν υποδυθεί μεγαθήρια. Δεν μπορείς να συγκριθείς και να αναμετρηθείς με μια ηθοποιό. Με το ρόλο αναμετριέμαι, όχι με την Λάιζα Μινέλι»

Στο μιούζικαλ επιστρέφει και η Νάντια Μπουλέ μετά την περσινή εμφάνισή της στο Fame. «Η Φρόιλαιν Κοστ που υποδύομαι είναι ένα κορίτσι νέο που γίνεται πόρνη στην προσπάθειά της να επιβιώσει. Ταυτόχρονα επειδή θέλει να είναι με τους ισχυρούς στη ζωή της φαίνεται ότι έχει φιλοναζιστική ιδεολογία. Είναι κόντρα ρόλος ως προς την αντιμετώπιση της ζωής. Στην αρχή ήμουν μαζεμένη, δεν ήξερα ούτε πώς πρέπει να κινηθώ. Στην πορεία έφυγαν οι αναστολές και προσαρμόστηκα" λέει.

Ο Γιώργος Νανούρης υποδύεται τον Κλίφορντ Μπράντσο, τον Αμερικανό συγγραφέα που έρχεται στο Βερολίνο. «Είναι ένας συγγραφέας που προσπαθεί να ζήσει τη ζωή του, ταξιδεύει ανά τον κόσμο και  φτάνει στο Βερολίνο να βιώσει την ευρωπαϊκή κουλτούρα. Όταν φεύγει κάνει μυθιστόρημα αυτή την εμπειρία. Είχα δει τις προηγούμενες δουλειές του Κωνσταντίνου και ήθελα πολύ να αποτελέσω μέρος του κόσμου του» αποκαλύπτει. «Είμαστε όλοι διαφορετικοί σε αυτή την παράσταση. Αυτή την εποχή τα στεγανά έχουν καταργηθεί. Ας ανοίξουμε τους ορίζοντές μας. Όταν καθένας στο είδος του είναι καλός, τότε ο συνδυασμός μπορεί να φέρει καταπληκτικό αποτέλεσμα».


Στη δεύτερη συνεργασία του με τον Κωνσταντίνο Ρήγο, ο Παναγιώτης Μπουγιούρης υποδύεται τον Ερνστ Λούντβιχ, έναν πρόσχαρο Γερμανό, που είναι ο πρώτος άνθρωπος που συναντάει ο συγγραφέας. «Στην πορεία ανακαλύπτουμε ότι εκμεταλλεύεται τη φιλία του Κλίφορντ για να του φέρνει χρήματα λαθραία, τα οποία καταλήγουν στη χρηματοδότηση των ναζί. Είναι ιδεολόγος, πιστεύει ότι μπορεί να φτιάξει μια τέλεια Γερμανία. Προσωπικά, επειδή είμαι εγκεφαλικός και δύσπιστος, έχω αντιστάσεις σε οτιδήποτε απόλυτο και μαζικό, είτε είναι πολιτικές ιδεολογίες ή θρησκευτικά πιστεύω» λέει.

**Το κείμενό μου, όπως περίπου δημοσιεύθηκε στο ΟΚ! τεύχος 413
Backstage photos: Γιάννης Ευαγγελίου 

2 σχόλια:

  1. You do get around amnd meet interesting people,what a marvellous job!!!
    You know my thoughts on theatre..lol,the film was good though!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τhats the best part of the job indeed, susan, but one day let me share with you all that stuff that you dont see in pictures. In person! Hehe

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Write me your comments