Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Insta-Spring in Greece

Αυτό το ποστ, με τις 20 αγαπημένες μου εικόνες της Άνοιξης -βρίσκονται όλες στο Instagram-, συνοψίζει τα αγαπημένα μου μέρη και τις πιο οικείες βόλτες μου -ανάμεσα σε Λουτράκι και Αθήνα, λοιπόν, αυτές είναι οι διαδρομές που δεν χορταίνω να επαναλαμβάνω για τις απαραίτητες δόσεις οξυγόνου, ομορφιάς, πράσινου και γαλάζιου. (Πάνω, η θέα από το μοναστήρι του Οσίου Παταπίου, μερικά χιλιόμετρα έξω από το Λουτράκι. Κάτω, το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι, η γειτονιά μου)

Κατά παράδοση σχεδόν, οι πρώτες βουτιές του καλοκαιριού στο Λουτράκι, στους κόλπους του Hotel Pappas. 


Road trip στην Ακροκόρινθο. 
Θάλασσα παντού! (Πάνω, εικόνα από την παραλία του Λουτρακίου και κάτω, από τη Μίμνη Ηραίου, την αγαπημένη μου και πιο οικεία παραλία από παιδί, μέχρι σήμερα).

Αθήνα
Βόλτα στην Αδριανού, με την ωραιότερη θέα -ψηλά η Ακρόπολη, λίγο πιο κάτω η Στοά του Αδριανού, που αν δεν έχεις επισκεφθεί, αξίζει να το κάνεις. Περισσότερα εδώ
Επόμενη στάση στη Ρωμαϊκή Αγορά.
Μια ωραία γωνιά στον κήπο του Μουσείου της Ακρόπολης, όπου απολαμβάνεις υπέροχο καφέ, τόσο μέσα στο εστιατόριο, όσο και στον αίθριο χώρο -εκεί υπάρχει αναμονή γιατί τα τραπέζια είναι περιορισμένα.
Άλλο ένα αγαπημένο σημείο με θέα: το Galaxy Bar του ξενοδοχείου Hilton.

Καλό Καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Write me your comments